Mailroom
Suurten organisaatioiden postitus vaatii yleensä merkittäviä investointeja toimiakseen tehokkaasti. Ricohin Mailroom as a Managed Service -palvelu voi hoitaa koko tämän prosessin.
Etsitpä sitten yhteistyökumppania fyysisen postisi lajitteluun ja jakeluun tai halusitpa automatisoida ja digitoida tulevan postin prosessisi, luomme räätälöidyn ratkaisun, jonka avulla autamme hallinnoimaan postia omissa tiloissasi.
Tässä on muutamia tapoja, joilla voimme auttaa manuaalisessa prosessissa:
- Tulevan postin lajittelu ja toimitus asianmukaisiin työ- tai vastaanottopisteisiin
- Postin ja kuriirilähetysten keräys ja toimitus tai vastaanotto
- Postin lajittelu ja hallinta, mukaan lukien roskaposti ja tuntemattomat lähetykset
Digitaalinen postitus
Voimme myös auttaa sinua digitoimaan postituksesi, mikä parantaa asiakirjojen hallintaa ja tehostaa toimitusta. Posti skannataan sen saapuessa ja toimitetaan vastaanottajille digitaalisesti. Samaan aikaan asiakirjat lajitellaan ja arkistoidaan, jotta ne on helppo myöhemmin löytää tarvittaessa.
Digitaalisen postituksen palveluihimme kuuluu:
- Postin skannaus sen saapuessa ja sähköinen toimitus vastaanottajille
- Monikanavainen digitaalinen toimitus
- Dokumenttien lajittelu ja arkistointi säilytyspolitiikkasi mukaisesti
- Tärkeimmät ominaisuudet ja edut
-
Ricohin Mailroom as a Managed Service -palvelu takaa, että sisäinen postituksesi toimii sujuvasti ja tehokkaasti.
Palvelua hallitaan omista tiloistasi omana osastonaan, ja sen avulla:
- Sisäisen postin hallintaan kuluva aika vähenee
- Postitushenkilöstön työhönottoon ja ylläpitämiseen kuluu vähemmän rahaa
- Tehokkuus paranee postituksen parhaita toimintamalleja noudattamalla
Lisäksi digitaalisen postituspalvelumme ansiosta:
- Asiakirjojen hallinta on helpompaa
- Riski postin häviämiseen inhimillisen virheen takia alenee
- Postitus yhdistyy saumattomasti osaksi asiakirjojen hallinnan prosessejasi