Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Managed Document Solutions

Nykypäivän markkinoilla on kova kilpailu. Onnistuneen yritystoiminnan keskiössä on kyky saada ja välittää tietoa tehokkaasti. Ricoh Managed Document Services tarjoaa räätälöityjä ratkaisuja asiakirjaprosessiesi optimointiin ja varmistaa, että tiedot ovat turvassa ja helposti saatavilla.

Palvelumme kattaa asiakirjojen hallinnan kolme ydinaluetta:

  • Tiedon luominen
  • Tiedon liikkuminen yrityksesi sisällä
  • Tiedon käsittely tavalla, joka luo liikearvoa


Jokainen Managed Document Services -ratkaisu suunnitellaan yksilöllisten tarpeidesi perusteella, ja siinä huomioidaan tavoitteesi ja yrityksesi toimintatavat.

Toimimalla tiiviissä yhteistyössä tiimisi kanssa luomme toimivaksi todetun lähestymistapamme avulla parhaan ratkaisun organisaatiollesi:

  • Ensin tutkimme, miten yrityksesi käyttää ja varastoi paperilla olevaa ja sähköistä tietoa ja arvioimme käyttöympäristöä, laitteita ja tietoa itseään
  • Sitten optimoimme infrastruktuurisi, jotta työntekijöilläsi on saumaton pääsy tietoihin, joita he tarvitsevat työnsä tueksi
  • Seuraavaksi tarkastelemme yrityksesi käyttö- ja tulostuskäyttäytymistä – mitä käyttäjät tulostavat ja miksi
  • Näiden tietojen avulla osaamme valita ne tulostuksen hallinnan ratkaisut, jotka auttavat lisäämään tuottavuutta ja vähentämään jätettä
  • Arvioimme työntekijöiden reaktioita muutokseen koko prosessin läpi ja muokkaamme lähestymistapaamme tarvittaessa
  • Lopuksi teemme kanssasi yhteistyötä lainsäädännön ja tietoturvan osalta, jotta toiminta kehittyy entisestään yrityksesi kasvaessa ja muuttuessa


Osana palvelua Ricoh voi käyttää myös alihankkijoita, jotka toimivat osana asiakirjahallinnan ympäristöäsi, jotta voit tehostaa prosessiasi ja vähentää hallinnointikuluja.

Tärkeimmät ominaisuudet ja edut

Ricohin räätälöidyt asiakirjojen hallinnan palvelut on suunniteltu sinun yrityksesi tarpeisiin niin, että voit käyttää tietojasi paremmin hyödyksi. Hyväksi todettujen ratkaisujemme avulla:

Parannat asiakastyytyväisyyttä nopeammalla vasteajalla
Asiakkaat odottavat ja ansaitsevat tehokasta ja asiantuntevaa palvelua. Asiakirjaprosessiesi virtaviivaistaminen auttaa asiakaspalvelijoita hoitamaan tehtävänsä helpommin, jolloin he voivat tarjota yksilöllistä palvelua, mikä puolestaan nostaa asiakastyytyväisyyttä ja uskollisuutta.

Saat enemmän irti tietopääomastasi
Ratkaisumme on suunniteltu edistämään tiedon vapaata liikkuvuutta läpi koko organisaatiosi. Kun tietosi on paremmin saatavilla, muokattavissa, haettavissa, siirrettävissä ja helpompaa käyttää uudelleen, olet paremmin valmistautunut muuttuvaan toimintaympäristöön.

Parannat tuottavuutta ja vähennät jätteen määrää
Kun teknologia suunnitellaan työntekijöiden mieltymysten mukaiseksi ja työntekijöitä autetaan sopeutumaan muutoksiin, suorituskyky ja tehokkuus paranevat välittömästi. Autamme myös hallinnoimaan prosesseista aiheutuvia kuluja etsimällä pullonkauloja ja hallitsemalla resurssien käyttöä. Tämä nopeuttaa toimintoja ja vähentää hävikkiä ja näin parantaa sijoitetun pääoman tuottoa.

Palvelunkäyttötapaukset

Seuraava käyttötapaus kuvastaa, miten Ricoh Managed Document Services voidaan räätälöidä eri tilanteisiin:

Tulostuskulujen hallinta

Organisaatiot eri sektoreissa etsivät jatkuvasti uusia tapoja vähentää kuluja vaarantamatta palvelun laatua ja asiakastyytyväisyyttä.

Räätälöityjen ratkaisujemme avulla organisaatiot voivat optimoida tulostusmääränsä, -laatunsa ja -kulunsa. Alussa arvioidaan aina laitteiston määrä, laitteiden ja käyttäjien suhdeluvut, tulostuksen työnkulut ja tavalliset käyttötavat.

Näiden tietojen perusteella organisaatio voi Ricohin avustamana ottaa käyttöön työkalut, joilla voidaan:

  • Ohjata tulostustöitä
  • Hallita käyttöä ja vähentää jätteen määrää
  • Tarkkailla käytön kohdentumista ja hallita siihen liittyviä kuluja
  • Keskittää raportointia
  • Hallita tulostusympäristöä

Monen alihankkijan hallinnointi

Kun Ricoh toimii ainoana yhteyspisteenä toisten toimijoiden tuottamille asiakirjaratkaisuille, asiakas voi minimoida alihankkijasuhteisiin käytettävän ajan ja vaivan.

Hallinnoimme ja mittaamme päivittäisiä toimia ja palvelutasosopimuksien noudattamista, jotta organisaatiot saavat palvelua haluamallaan tasolla. Tämän avulla yritykset voivat käyttää saavat enemmän etua harvemman alihankkijan käyttämisestä, mikä helpottaa kustannusten hallintaa.


Aiheeseen liittyvät case studyt

  • Maastricht University

    Maastricht University

    Ricoh DocuLounge -palvelukeskus parantaa opiskelijoiden tyytyväisyyttä yli 20 % Maastrichtin yliopistossa.

  • Vlietland Hospital

    Vlietland Hospital

    Ricoh's eRecord Connect helps Vlietland Hospital improve patient care with digitisation of patient records.

  • USP & QUIRON Hospital Group

    USP & QUIRON Hospital Group

    Ricohin eRecord Connect auttaa sairaalakonsernia luopumaan paperipohjaisista prosesseista ja parantamaan siten potilaiden hoitoa

  • ABN-AMRO

    ABN AMRO

    Ricoh ja IBM optimoivat yhteistyössä ABN Amron asiakirjahallinnan ja tuovat hollantilaispankille yli 20 %:n säästöt.

  • RatioData

    RatioData

    Rahoituspalveluiden IT-erikoisasiantuntija Ratiodata on ryhtynyt Ricohin kumppaniksi, ja tuotamme yhdessä hallinnointiprosesseja tehostavia ratkaisuja.

  • ABB Spain

    ABB Spain

    Ricohin ja IBM:n strateginen yhteistyö tarjoaa ABB Spainille tulostuspalveluja, joiden avulla työntekijät voivat työskennellä tehokkaammin.

  • Wico Scholengemeenschap

    Wico

    Ricohin avulla Belgian koulut voivat tuottaa tehokkaampia opetuksen oheismateriaaleja edullisemmin

Muut palvelut

  • Global Clariti

    Global Clariti -koontinäyttö

    Ricoh Global Clariti on keskitetty laitteistonhallintatyökalu. Sen avulla voit ohjata kaikkia laitteistosi asiakirjanhallintaprosesseja ja parantaa organisaatiossasi tapahtuvaa tiedon keruuta ja jakamista.

  • Invoicing Services

    Invoicing Services

    Optimoi kirjanpitosi ja siirry paperittomaan laskutukseen itsellesi, asiakkaillesi ja alihankkijoillesi sopivalla nopeudella.

  • Expense management 2

    Expense management

    Sähköinen käsittely nopeuttaa ja tarkentaa kuluhallintaa