jolla yhteistyö etänä toimivien tiiminjäsenten kanssa sujuisi vaivattomasti
Toimiston rooli on muuttunut
INSPIRAATION AIHEITA
Miten voit parantaa työntekijäkokemusta ja sitoutumista?
Tutustumalla näihin tapauskertomuksiin ymmärrät, miten me voimme auttaa sinua muuttamaan työtilasi.
-
Mahdollista saumaton hybridityöskentely
-
Hyödynnä ihmislähtöisen toimiston arvoa
-
Vauhdita yhteistyötä älykkäämmillä kokoushuoneilla
-
Optimoi työtilan hallinta
-
Maksimoi joustavuus Smart lockers -älylokerikoilla
Mahdollista saumaton hybridityöskentely

Hybridityössä on kyse ennen kaikkea teknologiasta.
Työntekijöiden tulisi voida vaihdella vaivattomasti kodin ja toimiston välillä tuottavuuden siitä kärsimättä. Tämä vaatii prosessien ja teknologian uudistamista ja työntekijöiden kohtaamien haasteiden syvällistä ymmärtämistä.
Tehdään yhdessä hybridityöstä saumatonta hyödyntämällä teknologiaa ja asiantuntemustamme työtilaratkaisuissa.
Hyödynnä ihmislähtöisen toimiston arvoa

Toimisto merkitsee enemmän kuin paikkaa työpöydän ääressä
Suurissa yritysorganisaatioissa pohditaan tapoja, joilla toimistot muutetaan parhaiten luovuutta, yhteisöllisyyttä ja yhteistyötä edistäviksi.
Tämä vaatii toimistotilojen uudistamista, olipa kyse sitten tilojen optimaalisesta hyödyntämisestä, AV- ja IT-laitteiston käytöstä tai tiloissa kulkemisen helppoudesta. Tämän muutoksen tukeminen vaatii riittävää koulutusta ja opastusta.
Luodaan siis toimistoja, jotka auttavat työntekijöitä hyödyntämään omia voimavarojaan täysimääräisesti.
Vauhdita yhteistyötä älykkäämmillä kokoushuoneilla

Plug and play -kokoushuoneen käyttökokemus
Kokoushuoneidesi on oltava täysin varustettuja, jotta ne täyttävät nykypäivän työskentelytyylin joustavuusvaatimukset.
Sinun on voitava seurata huoneiden tarvetta ja samalla tallennettava tietoa niiden käytettävyydestä ja käyttötavoista. Ennen kaikkea huoneet tulisi varustaa yhteistyötä tukevalla teknologialla sekä saumattomilla verkkoyhteyksillä fyysisesti ja virtuaalisesti paikalla olevien välillä.
Tehdään siis kokoushuoneista älykkäämpiä tiimityön ja luovan työskentelyn helpottamiseksi.
Optimoi työtilan hallinta

Tehokkaasti hallittu työtila voi tehdä työntekijöiden päivästä paremman
Toimiva työtilojen hallinta on keskeistä hyvän työntekijäkokemuksen ja tehokkuuden kannalta. Se edellyttää yhtenäistä järjestelmää, jonka avulla on helppo etsiä vapaa kokoushuone, varata työpöytä, liikkua eri tiloissa tai löytää toimistolaitteet.
Yhtenäinen näkymä sisältää myös tärkeitä tietoja, joista näet sen hetkisen toimistotilan käytön.
Autamme sinua vauhdittamaan yhteistyötä ja parantamaan työntekijäkokemusta.
Maksimoi joustavuus Smart lockers -älylokerikoilla

Joustavia säilytysratkaisuja älylokerikoilla
Monet yritykset ovat omaksuneet uusia työskentelykäytäntöjä, joiden ansiosta työntekijät voivat työskennellä helposti etänä. Se vaatii joustavuutta sen suhteen, mitä tavaroita ja laitteita ihmiset kuljettavat mukanaan ja miten he säilyttävät niitä.
Älykkäät itsepalvelulokerot tarjoavat turvallisen henkilökohtaisen säilytystilan monine etuineen. Esimerkiksi IT-logistiikan kuormitus pienenee sisään- ja uloskirjautumiskertojen määrän vähentyessä. Lokerikoiden tallentaman datan ansiosta voit saada tietoja ja oivalluksia tilasta ja laitteiden käytöstä.
Tarjotaan siis joustavat toiminnot kaikille työntekijöille.
Ota yhteyttä
Keskustele Ricohin asiantuntijan kanssa
Anna meidän auttaa sinua luomaan paikka saumattomalle yhteistyölle. Ota ensiaskeleet menestykseen kääntymällä puoleemme jo tänään.